dimecres, 15 de maig del 2013

BLOGS EN XARXA:

1. PROJECTE DE MILLORA: L’HORT

Aquest projecte de millora hem sembla molt interessant,  ja que els infants poden tenir l’oportunitat de de gaudir d’un espai i de desenvolupar-se amb una educació mediambiental, a on poden gaudir de la terra i sobretot de la feina que s’ha de realitzar per poder aprendre a mantenir aquest material.

Considero que si hi ha espai i es pot realitza, que se realitzi, ja que el pati de la meva escoleta, el pati es de ciment i un rectangle que hi ha gespa artificial, únic que poden trobar el pati es un arbre que no li poden fer malbé.

El que m’ha quedat, es saber si aquest hort tendra el funcionament adequat i si aquests productes que tingueu a l’hort serà per una alimentació més saludable i ho podran utilitza el menjador escolar.
Finalment, dir que segur que els mestres posar en practica tot  el que heu treballat, ja que segur que estan amb ganes de poder gaudir d’aquest espai, que esta tant ben treballat.


2. PROJECTE DE MILLORA: LA PARTICIPACIÓ

Aquest projecte de millora de la participació, els interessos i necessitats de les famílies. El que les va motivar per escollir aquest projecte va ser la necessitat de revisar la relació amb les famílies. Considero molt important la relació que es tinguin amb les famílies, ja que les famílies deixen el que es més importants per aquests, a les teves mans.
Penso que, sempre hi ha de haver una relació amb les famílies, per la meva part considero que jo no tinc molt relació no perquè no vulgui sinó per els horaris, ja que depèn de quina hora duen i se’n van els infants. Ja que d’altres infants si que tinc una bona relació i un bon contacte.  I saber quines son les seves necessitats i interessos, per poder gaudir-ne més.
Finalment, dir que a la meva escoleta hi ha una bona relació amb les famílies, com es la setmana del protagonista, ja que les famílies venen a contar la historia dels infants, a ensenyar les seves joguines i el seu conte preferit. Dir que aquest projecte de millora hem pareix molt adequat.


3. PROJECTE DE MILLORA: L’ART  A L’EDUCACIÓ INFANTIL.

Aquest projecte de millora de l’art, hem pareix molt interessant, ja que s’adapta a qualsevol edat.  Un dels objectius que  es cerquen amb aquest projecte és el de conscienciar a tota la comunitat educativa de la importància de la cura pel medi ambient, d´aquí l´aprofitament dels objectes quotidians que trobem a l´abast de qualsevol família amb pocs recursos econòmics. Ho trobo molt interessant poder utilitzar tot aquest material.

Considero molt important que infants puguin expressar la seva creativitat, ja que a la meva escoleta no realitzem tallers artístics a les edats de 1-2 anys, nosaltres les practicants varen realitzar un parell de sessions per poder fer amb els infants, però no ens varen deixar ja que no esta dins la filosofia del centre. Els tallers de creativitat son a partir dels 2-3 anys.

Fa dues setmanes, que hem començat a fer la representació a la sessió de psicomotricitat i els infants els hi ha agradat molt pintar i han disfrutat moltíssim. 


Etiquetes: la competencia que he utilitzat ha esta la 1.3 ja que m'ha deixat comparar els blogs del meus companys, per poder aprender dels nostres companys amb els projectes de millora, que m'han sembat molt interessants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada