dimecres, 12 de juny del 2013

TANCAT PER VACANCES....


Per acabar, de concloure  la feina que hem realitzat i del blog en general, dir que aquest blog es tanca temporalment, ja que quan torni estar lliure m’agradaria poguent treballant i explicant el que vaig realitzat aquests anys .

Primer de tot dir, que el principi hem veia apurada per el blog , ja que no sabia com utilitzar-lo però ara que ja l’he manetjat i paupat i ja utilitzo perfectament he posat tot el que volia posar, estic orgullosa de com m’ha quedat aquest blog i com he treballat. M ‘agradat ja que he après a utilitzar un altre eina dins la importància de les TIC.

També m’ha agradat perquè he pogut compartir amb les companyes les experiències i sentiment i sobretot l’organització del centre.  
He trobat en el blog una eina comunicativa  per treballar dia a dia a l’escola contat el que ha passat avui i que d’aquesta manera els pares puguis accedir i veure, recursos educatius, vídeos, etc.

En el blog he pogut reflexionar i compartir totes aquelles histories que anaven sorgit al centre,  una entrada que vaig trobar molt gratificant va ser la bona pràctica, quan les companyes et comentaven la importància que tenien les famílies i veure que els ha agradat molt aquesta pràctica, aquesta retroalimentació del que hem comentaven m’ha servit molt.  I també anar a veure els altres blogs dels companys per fer un comentari sobre les seves bones pràctiques en he trobat molts de interessants.


Finalment, dir que he trobat una experiència gratificant i agradable fer aquest blog, per tal de millorar la meva competència professional i aprendre a reflexionar.



Gràcies per aquesta experiència!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada