Les competències que he de treballar son
moltes, per assolir totes les
competències he de treballar amb aquelles que encara no tinc del tot assolides
i també treballar les competències que ja tinc per fer més fortes aquelles que
encara em costen més. Per això, de la manera que hagi assolit les competències
dependrà del meu esforç i de la tasca diària a l’escoleta, com ho realitzi.
Per tant, he de fer una observació directa i
una interpretació de la tasca diària del dia a l’escoleta. Tota la informació
que vagi recollit em per representar i reflexió sobre l’acció educativa del
centre i de l’aula, per així reflexionar d’una manera més directa i sense que
cap tipus de informació hem passi desapercebuda.
Per això, les competències que he de millorar, contestaré perquè encara hem causen dificultats i com les milloraria.
El primer lloc, la competència 1.4
trobo dificultats ja que el centre no ens dona
informació i és difícil contrastar la informació perquè no tinc
informació. Com ho milloria demanant al centre que hem l’accés del documents
del centre.
El segon lloc, passat ja a la competència 2.2 em costa identificar les creences i concepció
del procés d’aprenentatge. Ho milloraria cercant informació i demanant més
informació a la tutora perquè pogués identificar les creences i la concepció de l’aprenentatge.
Per una banda, la competència 2.7 de
reflexionar sobre els errors i cerca maneres de millorar en la seva actuació
professional, hem crea dificultats per no participar en la planificació i per
tant no puc millorar l’actuació professional. Jo milloraria aquesta competència
de cada intervenció que tinc amb als infants pensar i reflexionar com ho podria
millorar perquè li dones més estratègies per assolir els objectius.
D’altra banda, la competència 3.3 és el
mateix problema que la competència 1.4, ja que ens han creat problemes per
recollir informació del centre. Ho milloraria
amb l’accés als documents del centre.
La competència 4.1 em costa identificar els marcs teòrics
que justifiquen o qüestionen les pràctiques que es duen a terme a l’aula. El
que trobo més dificultós és identificar els marcs teòrics que justifiquen les
practiques, ja que no veig molt de sentit. Les estratègies de millora serien
demanar més ajuda a la mestra sobre la planificació i els objectius de les
activitat i pràctiques de l’aula i quina finalitat tenen.
També la competència 4.3 la trobo
dificultosa sobretot em l’elaboració hipòtesis, penso que és una tasca que és
va millorant a partir del temps i veure el que passa i el que podria passar,
reflexionat que si en aquesta intervenció ho hagués fet de l’altre manera és
possible que tingues altres resultats.
Finalment, dir que tota la competència 5
encara la tinc enlaire, ja que encara no he pogut reflexiona sobre el projecte
de millora, per una banda penso en el dificultat que de començar un projecte de
millora , ja que mai en he fet un. D’altra banda, com milloraria aquesta competència
seria treballar amb equip i que tots aportéssim el que sabem i pensem sobre el
tema.
Etiquetes: la competència 1.4 ja que a partir
de la contrastació puc veure quines son més meves dificultats i també la competència
2.1 perquè he de identificar el punt fort i els febles que tinc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada